sur FILL UP MEDIA (isin : FR001400AEM6)
Fill Up Media: Collaboration with Barilla and Carrefour
Fill Up Média partners with Barilla and Carrefour to optimize the impact of their in-store promotions. This collaboration is based on an innovative advertising device aimed at increasing the visibility of offers at the point of sale. The project received first prize for the "Digitalization of leaflets in DOOH" at DIGILOCALES 2024. This distinction highlights the effectiveness of Fill Up Média's digital approach in promoting the promotional campaigns of the two giants. Thus, Barilla and Carrefour benefit from a modernized strategy, meeting current consumer expectations for more interactive communication.
R. E.
Copyright © 2024 FinanzWire, tous droits de reproduction et de représentation réservés.
Clause de non responsabilité : bien que puisées aux meilleures sources, les informations et analyses diffusées par FinanzWire sont fournies à titre indicatif et ne constituent en aucune manière une incitation à prendre position sur les marchés financiers.
Cliquez ici pour consulter le communiqué de presse ayant servi de base à la rédaction de cette brève
Voir toutes les actualités de FILL UP MEDIA